Magic
Magicy jsou zbraně ,které mají k těm normálním nějakou výhodu nebo výhody.Jsou barevně podsvícené a je možné je najít v krabicích nebo obchodovat.Je taky možné některé sebrat po zabití nepřítele z batohů.
Napíšu sem jaké existují typy a popíšu je a když budu mít čas přihodím sem i fotky mých magiců nebo které jsem měl možnost vidět.
TOHLE SE TÝKÁ JEN ZBRANÍ
Accessible: Skily na zbraň jsou snížené o 5 (Např: Colt M4 skil na použití 15 místo 20).
Accurate: Zbraň je přesnější.
Ageless: Zbraň nejde rozbít.
Blessed: Zbraň má kratší kratší dostřel. (scout má dostřel 8-18,blessed scout 7-18)
Bronze: Zbraň používá méně nábojů (-1)
Casual: Vyžaduje méně skillu (o 15 méně)
Copper: Zbraň používá míň nábojů (-2)
Corrosive: Poškozuje brnění (-5)
Cleaving: Kritické zranění zvýšeno.
Critical: Kritické zranění zvýšeno o 50%.
Dangerous: Větší minimální zranění.
Dazzling: Zbraň dává oslepení (6% flashe na 1AP)
Deadly: Minimální zranění se zvýší na maximální.
Disarming: Zbraň nejčastěji odzbrojuje nepřítele a jeho věci dá do batohu. (výborná pro ukradení věcí nevýhoda je jen to že je většinou nepřítel sebere zpět :D)
Durable: Zbraň je desetkrát pevnější. (vydrží 10x více výstřelů)
Epic: Zbraň má nižší skill na použití o 20.
Flashing: Zbraň oslepí nepřítele. (3% flashe na 1AP)
Forgiving: Zbraň vyžaduje méně skillu (o 10 méně)
Godly: Zbraň vyžaduje na výstřel o 1 AP méně.
Golden: Zbraň používá 9mm náboj,
Holy: Zbraň má o jeden čtvereček větší dostřel.
Legendary: Zbraň nevyžaduje žádný skil ani perk.
Lightened: Zbraň váží o 40% méně.
Noxious: Zbraň otráví nepřítele při úspěšném zasažení.Jed je o něco silnější než u Poisonious
Paralyzing: Zbraň má šanci na disarm (více než weakening)
Personal: Zbraň se po každé hře vrátí zpět k majiteli. Lze ji jen najít nebo obchodovat protože nepřítel ji nevidí v batohu.Jde ale také ztratit jako normalní zbraně-když ji máte na primary weapon a nepřítel vám dá disarm a vy si ji nevezmete zpátky k sobě.
Platinum: Zbraň nepoužívá žádné náboje
Poisoned: Zbraň otráví nepřítele ale už ne tak silně jako Noxious.
Piercing: Zbraň poškozuje brnění (-3)
Sacred: Zbraň má o 2 čtverečky větší dostřel.
Silver: Zbraň používá jen jeden náboj.
Sinister: Zbraň dává dvojnásobně maximální zranění (vždy když se trefíte).
Stacked: Zbraň má už všechno vybavení (tlumič,zaměřovač,optiku,granátomet nebo bajonet).
Stoned: Zbraň silně omráčí nepřítele.
Stunning: Zbraň omráčí nepřítele .
Sureshot: Zbraň se vždy trefí. (oslepení prý ale tuhle možnost vypne)
Weakening: Zbraň má malou šanci na disarm
Weightless: Zbraň nemá žádnou váhu (váha = 0)
TOHLE SE TÝKÁ JEN BRNĚNÍ (ARMORŮ)
Ageless: Armor se nerozbije (můžete do něj tedy střílet jak dlouho chcete)
Accesible: Armor vyžaduje o 2 levely méně.
Casual: Armor vyžaduje o 6 nižší level
Durable: Brnění má 10x větší pevnost (vydrží desetkrát víc zásahů)
Eagle: Sníží oslepení o 10%.
Epic: Brnění lze používat o 8 levelů dříve.
Fated: Sníží všechny kritické zásahy o 100%. (nevím zatím jsem neověřoval)
Forgiving: Armor vyžaduje o 4 menší level pro používání
Free: Sníží stun o 50%.
Hardened: Brnění je odolnější o 25%.
Healthy: Přidává regeneraci+1HP.
Ironwill:Kritické zásahy jsou o 50% menší (nepodařilo se mi doteď prokázat funkčnost tohoto magicu)
Legendary: Brnění můžete používat od levelu 1
Lightened: Brnění je o 40% lehčí.
Lucky: Snižuje kritická zranění o 20%.
Personal: Po hře se brnění automaticky vrátí do inventáře. (pokud vám dá nepřítel disarm a vy to neseberete přijdete o něj)
Recovering: Obnoví váš život o 3 HP za tah.
Regenerating: Obnoví váš život o 5 HP za tah.
Scorpion: Sníží jed o 100%.
Snake: Sníží jed o 10%.
Solid: Brnění je o 100% odolnější.
Spider: Sníží jed o 50%.
Stoneskin: Odolnost o 50% lepší.
Sunset:Sníží omráčení o 50%.
Sunrise: Sníží oslepení o 100%.
Unresstrained: Armor má o 20% lepší resistenci stunu.
Unstoppable: Brnění je imunní proti všem omračovacím prostředkům.(sníží je o 100%)
Weightless: Brnění nic neváží.
NĚKTERÉ VLASTNOSTI SE DAJÍ KOMBINOVAT A ZBRANĚ S JEJÍMI ÚČINKY MAJÍ TMAVĚ NEBO SVĚTLE MODROU,ORANŽOVOU,ŽLUTOU A NEBO BÍLOU BARVU.